2008. október 27., hétfő

Kipécézés?... Kipécézés!


Szabályok:

1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett

2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi

3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba

4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.


Induljon a játék!

1. mammka, maca, bruercsi -nem tudok olyat csinálni, hogy rá lehessen kattintani, vajh miért nem??-

2. 7 dolog rólam:

1. Egyke révén, mindig nagy családban szerettem volna élni, ált.iskolás barátnémék 5-en voltak testvérek, s ezért nagyon írigyeltem őket. Dehát ha én nem születhettem nagycsaládba, lett nekem nagycsaládom! 5 lányom nagyon sok örömöt szerzett s remélem még fog is szerezni nekem.


2. Nem tervezek előre -persze vannak 1,2,5,10...100... éves terveim - általában nem szoktak megvalósulni. Mindennapjaink is úgy telnek, hogy valamit eltervezek, aztán már 10-kor dugábadől minden, egész másképp alakul a napon. Ezért védekezésül inkább nem tervezek már a 3. gyerek óta! :D

3. Szeretem a nyüzsgést körülöttem, ebben szerencsére nincs hiány, bááááár mostanság gyakran előfordul, hogy mire körülnézek már csak egyedül vagyok itthon!...sőt olyan is hogy lepattanok az ajtóról, mert épp nincs itthon senki amikor hazaérek...az első ilyen eset naaagggyon szörnyű volt!

4. Mindenben megkeresem a jót, s igyekszem csak azt látni benne.... mint emberben, mint munkában.

5. Maximalista vagyok -férjemmel együtt - általában nem szeretem a jóazúgyis hozzáállást, ha egyszer valamibe pénzt,energiát,munkát teszek, akkor az legyen tökéletes.

6. Szeretem ha rend van körülöttem, mind "fejben", mind "környezetben", akkor jól érzem magam, s szárnyalok. Sajnos a "környezetbeni" időhiány miatt gyakran nem valósul meg. Hiába a sok lány, no!

7. Most hogy túl vagyok az 5 x-en, egyre többször rácsodálkozom Fruzsi lányom bögréjére, amin ez a felírat van: "A sikeres ember az, aki reggel felkel este lefekszik és közben azt csinálja amihez éppen kedve van."...Lehet, hogy sikeres ember vagyok???... Én szeretem azt amit nap mint nap csinálok, s így kedvem is van hozzá, még akkor is ha időnként zúgolódom egy cseppet! :D


3. Most nekem is ki kellene pécéznem 7 embert ami már lehetetlen, mert akit én ismerek, akit én olvasok, már mind ki van pécézve. Első gondolatom az volt, hogy inkább azok nevét írnám ide, akiket szeretném ha engem olvasnának, de az meg túl hosszú lista lenne.


4. Így akkor nem írok hozzászólást... vagyis írok hozzászólást sokat, s várom, hogy előbb vagy utóbb mindenki idetalál hozzám.

1 megjegyzés:

bruercsi írta...

Köszi, hogy írtál magadról! Nagyon sok olyat írtál, amit én is elmondhatok magamról. De jó!!! :)

Related Posts with Thumbnails