2009. május 2., szombat

Könyvborító...

A névnapi ajándék...
Erre a regiszteres füzetre varrtam a névnapi borítót, itt az anyagszükséglet, ha nem lehet kinagyítani, akkor katt ide!




Először minden "alkatrészt" kiszabtam...


Majd bekereteztem a mintámat...



Felvasaltam a ragasztós flízt...


Méretre igazítottam...


Felvasaltam a ragasztós vetexet a két-két anyag közé, majd "ferdepántoztam"...


Még egyszer ellenőriztem, hogy egyformák-e, kell-e még vágni belőle...



Beszegtem a borítót...


Színén leférceltem a "ferdepántot" majd géppel levarrtam...

s már kész is van...


Beleraktam a füzetet, s már vihetném is a névnaposnak! ... :D


5 megjegyzés:

Erika írta...

De jó! Köszi! Én is előszeretettel készítek borítókat, de ez a ferdepántos nagyon tetszik! Kipróbálom mindenképp!!!
És a papíros mintát is köszi! Német nyelvű újságból silabizáltam ki régen, de nem vetexre varrtam, hanem tényleg papírra...:)és hát nehezebb volt megszabadulni tőle... ezt is meg fogom varrni, mert hónapok óta nyúz egy illető tulipánért!Kösziiiii!!!

Abile írta...

Nagyon szépen köszönöm a részletes útmutatást! :o))

leda írta...

Naggyon köszi!!! Szuper kis leírás!

dit írta...

Nagyon jól leírtad, még én is képben vagyok (most már nem nehéz!)A macis zsepitartó is aranyos, az is tetszik!!!!e

Ibcsy írta...

Köszönöm szépen a leírást! Most találtam rá, A tőled ajándékba kapott borítóról próbáltam lenézni a trükköket, és közben itt a leírás:-)
Kipróbálom újra!!

Related Posts with Thumbnails