2009. június 15., hétfő

Sorsolás...

Köszönöm, hogy ilyen sokan játszottatok velem! Tulajdonképpen mindegyik gombom a "gombos üvegben" nosztalgia gomb. Mindegyik gomb családom ruháiról származik, még Dédi ünnepi ruhájáról is van itt gomb. Amire én gondoltam az úttörő ing gombja, ami valószínűleg az enyém volt, mert a Dédi gombos dobozából való, bár az ikrek is voltak kisdobosok, úttörők -nem is volt más választásuk, mert csak a suli rosszának volt lehetősége kimaradni ebből a buliból!

Mikor a gombos dobozomban "turkáltam" s megtaláltam az úttörő ing gombját, sok emlék jutott eszembe, sok "tüske" szakadt fel. Persze ez nem baj, mert hát az emlék az emlék, akkor is ha kellemetlen, rossz... Na nekem az úttörőség nem éppen a szívem csücske. Mivel alapvetően közösségi ember voltam, egyke lévén szerettem minden megmozdulást -függetlenül az ideológiától - benne voltam mindenben. Igen ám de az igazság érzetem nagyon erős, a szám nagy volt, az arcom kifejező, a vállam fürge, ezért a suliban, az úttörő csapatban nem szerettek , no nem a gyerekek, hanem a csapatvezetők, tanárok...ennyi év után már megértettem, hogy miért is nem voltam megfelelő káder, de ez egy más téma...mikor bekerültem középiskolába, igencsak agitáltak a KISZ tagság felé, igen ám, de nem kaptam az általánosban ajánlást az úttörő csapattól, mert hát nem voltam megfelelő, "megbízható", így aztán nem lehet tag senki -mintha csak ez számítana pedig, pedig csak ez számított, hogy van ajánlás, vagy nincs. Akkor ezt nem értettem, s rosszul esett az elutasítás, főleg a körítés ahogy kaptam, de hát már abban az időben sem minden tanár volt a csúcsok-csúcsa. Így tehát kimaradtam a KISZ-tagságból (valószínűleg ha bekerültem volna sem sokáig lettem volna ott a fenti tulajdonságaim miatt) amit különösebben nem bántam, mert hát a KISZ-életből nem maradtam ki, mert ettől függetlenül mindenben benne voltam, én voltam a "kibic"...semmi kötelezettség, csak"szórakozás"...azért így 5.x-en túl bizony másképp látom már dolgokat!!...:D

No de elég az emlékekből, jöjjön a sorsolás!!!

Akkor lássuk a résztvevőket...


Sorsolás!!!...


Ajna lányom keze által a szerencse 36évinek kedvezett!!! :D

Mivel nem kötöttem ki, hogy csak a helyes megfejtők játszhatnak, s nem gondoltam hogy ennyien fogtok velem játszani, ezért egy vigasz zsepi tartót is kisorsolok. :D

Ida13 vigasztalódhat egy zsepi tartóval!! :DD


5 megjegyzés:

36évi írta...

Jesszus, nem mondod???
Nahát druszám, ez marha jó, mert ugyan van egy ilyne zsepitartóm, évekkel ezelőtti, és persze mindig eltűnik, de az közel sem ilyen klassz! Kösz, drága, kösz!
Ajnát puszilom, tündér!

Abile írta...

Gratulálok a szerencséseknek!

Erika írta...

Gratulálok a nyerőknek! Jó játék volt, köszi! És ez a sztori a vállrángatós kisdobosról...! Csúúúcs! Bár sajnos ma sem működnek másképp a dolgok...

Ida13 írta...

Jajjj,Istenem! Megérte erőltetni azt a fránya Explorert!(Alig akarta megnyitni a lapodat. Hogy miért?!)
Köszi!

Tigrislilijom írta...

Köszönjük a játékot!

Related Posts with Thumbnails