2009. július 6., hétfő

Tour de France 2009.


Az elkövetkező hetek programja nálam a Tour de France. Most hogy visszatért Lance Amstrong, így újra érdekes lesz. Biztos nem lesz már a régi, de azért én adok neki egy esélyt! Nagyon élveztem a régi szép időkben Ulrich-kal vívott csatáit, s "megemelem kalapom" ő és a többiek teljesítménye előtt is, nem kis dolog 3 hetet végig biciklizni. Sokat rontott a sok hírverés a dopping ügyekről, s a sárdobálás, aminek a vége mindig az volt, hogy mindenki doppingol...értem, értem én hogy doppingolnak, de ha mindenki doppingol, akkor meg mi a gond?? akkor ugyanott vagyunk, mintha senki sem doppingolna!? ;D -mondhatnánk!! :DD ...jólvanna! ez olyan szőke nős meglátás volt! :P...elnézést a szőkéktől, mint tudjuk a jelenlevők mindig kivételek!! :P



Tehát elindultunk...én és a fiúk...3 hétig biciklizünk...


...én ülök a fotelban, gyönyörködőm a tájban...a fiúk meg tekernek!!!...ez aztán a munkamegosztás! ;D


További képek itt.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails