2011. július 24., vasárnap

KARCAG...



2011. július 18....eljött a régen várt pillanat, elindult az "ÓK" (ovikommandó) Karcagra...ahol sok régi ismerőssel talákoztunk (sajnos sok régi ismerőssel nem találkoztunk)  és végkimerülésig varrtunk :)




Első nap: vágólaptartó vasaló betéttel...


Második nap: varrógép takaró...


Harmadik nap: passziánsz...


Negyedik nap: crazy táska...


Ötödik nap: városépítés...

Ismét nagyon jól éreztük magunkat, sajnos nem sokat fotoztam, egész héten varrtam mint egy güzü, azért egy-két képet az albumomban láthattok.


6 megjegyzés:

dit írta...

De jó is volt! Ügyes vagy Körmi, sokat dolgoztál,szépeket varrtál. Megdicsérlek-most nem alva! :o))))

Mamis írta...

Nagyon szépeket alkottatok, volt szerencsém személyesen is látni:)

Marika írta...

De szépek lettek,gratulálok! Sajnos az idén nem tudtam menni,de megtanulom én is:)

Kékbálna írta...

Nagyon szépeket varrtatok, nagyon-nagyon sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni.

Cicvarek írta...

Eszméletlen termelékenyek voltatok, de most már pihenj is egy kicsit, mert hamarosan ismét találkozunk és ismét nem alszunk. ;-)

F.Gina írta...

Nagyon szépeket alkottál/alkottatok ! Láttam a topikon a varrógéptakarókat, szuperek !

Related Posts with Thumbnails