2012. február 17., péntek

Titkos medalion...

"Harmadik feladat: ...állítsátok a blokkot élére. Ez lehet nagyon egyszerű, de ha a blokkotok nem hagyja magát élére állítani, lehet komplikált is. Az élére állított blokk sarkát egészítsétek ki, hogy ismét az egyik oldalán álló négyzet legyen"... Pászti Kati
 ...kicsit (nagyon) megdolgoztatott ez a sarok kiegészítés -memémá a legegyszerűbbet válasszam!?- de úgy érzem megérte :) ...mint tanulásilag, mint kinézetre :)

"Negyedik feladat: ...egy újabb szegély 15 cm szélességben. Ebben az esetben a 9-es blokk (3*3-as) valamelyik változatát használjátok díszítésként"... Pászti Kati
...én a klasszikus 9-es blokkot választottam...a mérettől eltérve, nekem csak 9,5 cm-es lett, csak így jött ki jól a minta :) 

...forgattam jobbra...balra... előre...hátra... inkább a színekkel próbáltam variálni. :)

...majd ez sikeredett belőle :)
...tulajdonképpen eddig a tervvel már nyáron kész voltam, csak az a következő lépéssel akadtam el, csak az ne lett volna!? :P

"Ötödik feladat: egy újabb szegély, amely legyen egy applikált/rátétes minta. A szélességét most rátok bízom, szépen egészítse az eddigi munkát"...Pászti Kati

...nehezen, de végül sikerült...nem is tudom, hogy mi volt ezen ilyen nehéz, miért nem jutott ez rögtön az eszembe!? 

...még a cik-cakkkolás hiányzik, az most van folyamatban :)
folyt.köv...

Related Posts with Thumbnails