2009. augusztus 20., csütörtök

5 dolog amit szeretek...

Naturita játékra hívott, hogy mondjak el 5 olyan dolgot amit szeretek és adjam tovább 5 embernek, hogy ők is el tudják mondani.

hhmmm...nehéz kérdés...mert hát ugye én sok mindent szeretek, s most akkor melyik 5-öt osszam meg veletek??

1. szeretem a napot kávéval kezdeni...natúr presszókávé cukor,tej nélkül...ha ez nincs, oda a napom, tehát ez már szenvedély betegség :D
2. szeretem a rendet...no most ne a "rojtok egyirányban" típusú rendre gondoljatok, hanem hogy mindennek helye van, s minden mindig a helyén van...az összhatás pedig lényegtelen ill. szeretem én ha minden glédában áll, csak az időt sajnálom rá, amíg ezt elérem, ezért inkább elnézem a "kupit". :D
3. szeretem hogy sokan vagyunk, hogy állandóan nyüzsi van, bár mostanában már kezdek leckét kapni abból milyen az ha egyedül vagyok, igaz ez csak pár óra, estére újra minden visszatér a megszokott kerékvágásba. :D
4. szeretem a munkámat...általában igyekszem minden munkában megkeresni a jót, az érdekességet benne s így nem esik nehezemre elvégezni.
5. szeretem amikor valami úgy sikerül ahogy elképzeltem...

Kíváncsi lennék arra, hogy Dite Lonci Maca58 Méhike Márti mit is szeret?! :D


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails