2009. október 21., szerda

Összehajtható szatyor...

Legújabb "művem" ez az összecsukható szatyor...nem fogjátok kitalálni, hogy hol tanultam!!??:P ... mondanom sem kell, hogy amit a tanfolyamon varrtam, azt otthon szépen visszabontottam. A mintadarab íves szélű volt, de én nagyon ügyesen ferdepánt helyett, egyenes ferdepántot készítettem...vajh miért??? kitugggya!?...nahát nem is sikerült számomra elfogadhatóan felvarrni, ezért dönthettem, vagy csinálok ferdepántot hozzá, vagy "leegyenesítem" az íveket, s akkor már mehet is az egyenespánt...gyors döntés, s már nyisszantottam is! :DD Nem bántam meg a módosítást, azt hiszem így azért szebben kifekszik, mint bontás előtt.
...szétnyitva...

... kibontva...
s háttérben a csendélet Körmi varróasztalán, azaz az aktuális "kupi" :DD


5 megjegyzés:

Barbi írta...

Nekem nagyon tetszik! :D

Abile írta...

Nagggyon jó lett!

leda írta...

Hű, de jó lett4 Nagyon szeretem a kéket! :)

Rita írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Rita írta...

na mégegyszer, hátha most nem törlöm ki :-(
én most voltam itt elöször de jövök máskor is, nagyon tetszenek a munkáid!

Related Posts with Thumbnails